هاني جونهاني جون، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

شازده كوچولوهاي خاله

دوباره اومدم!

1390/3/29 17:54
نویسنده : خاله نرجس
525 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ديدين وبلاگمو فيلتر كردن؟نمي دونم چرا اصلا من كه كار غير قانوني اي انجام ندادم

كل زحماتم بر باد فنا رفت اي بابا!

ولي من نا اميد نمي شم.هر چند تابستونم رو خيلي پر كردم ولي اينجا هم حتما ميام و با عكساي جديد هاني و رضا در خدمتم

حتما بياين

راستي ميلاد مولود كعبه و روز پدر بر همه ي پدران گل ايران زمين مبارك باد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سارا
29 خرداد 90 18:49
سلام نرجس جون آره متوجه شدم من جزو دوستات بودم اگه دوست داشتی دوباره لینکم کن چرا اخه؟
آرش
30 خرداد 90 14:21
سلام کو چی شده فیلترت کردن چرا چی توش بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم
31 خرداد 90 10:39
سلام خاله خانوم مهربون. خوش به حال خواهرزاده هات که همچین خاله ی خوبی دارن. منتظر پست های بعدیت هستم. لینک کردمت عزیزم